Alege un centru de testare ECDL
Înscrie-te acum în programul ECDL
  • ECDL pentru angajatori

    Angajaţii calificaţi permit organizaţiilor să utilizeze tehnologia mai eficace, conducând astfel la dezvoltarea productivităţii şi competitivităţii şi asigurând atingerea mai eficientă a obiectivelor operaţionale.
     
    Angajaţii cu competenţe digitale aduc valoare adăugată organizaţiei:
    • Majorarea eficienţei şi productivităţii generale
    • Atingerea mai eficientă a unor scopuri şi obiective specifice
    • Asigurarea reducerii sau eliminării sarcinilor administrative mai puţin necesare
    • Dezvoltarea semnificativă a comunicării interne şi externe la nivelul organizaţiei
    • Asigurarea asimilării şi utilizării tehnologiei, ceea ce conduce la un randament sporit al investiţiilor în tehnologie
    • Creşterea încrederii şi a satisfacţiei la locul de muncă pentru angajaţi
    • Eliminarea timpului consumat inutil şi a banilor irosiţi din cauza incompetenţei

    Alege Profilul ECDL potrivit angajaţilor tăi!
    ECDL_2013_020_SchemeCertificare_S8-01.jpg

    Activezi în domeniul financiar? ECDL FIN este soluţia pentru a avea angajaţi cu competenţe digitale specifice. 
    Recomandat de Institutul Bancar RomânAsociaţia Română a Băncilor şi Banca Naţională a României.



    Diferenţele dintre angajaţii cu competenţe ITC şi cei fără competenţe ITC:


     Angajaţi fără competenţe digitale  Angajaţi cu competenţe digitale
     Petrec timpul încercând să găsească şi să folosească  o funcţie pe care ei “ştiu” că aplicaţia o suportă  
     Cunosc în mod real funcţiile aplicaţiilor pe care le au  la  dispoziţie şi le folosesc astfel încât să îndepliească  anumite sarcini chiar în preţ de câteva secunde

     
     
     Contactează helpdesk/suportul tehnic pentru a instala  şi a seta dispozitivele sau aplicaţiile şi astfel îşi pierd  din productivitate în timp ce aşteaptă asistenţa

     
     Instalează independent dispozitive şi aplicaţii, le      setează şi îşi continuă fără întreruperi sarcinile
     
     Pierd timpul redactând în mod individual scrisori,  realizând etichete sau alte materiale de comunicare  destinate unor grupuri largi

     
      Folosesc îmbinarea de corespondenţă (mail merge)    în cadrul editării de text pentru a putea finaliza sarcina    într-o perioadă scurtă de timp
     
     Petrec foarte mult timp producând documente şi  prezentări de calitate redusă, care de cele mai mult ori  necesită revizuire

     
     Produc în mod eficient documente şi prezentări la  calitate profesională fără suportul altor colegi

     Introduc manual date în cadrul foilor de calcul  crescând astfel riscul de apariţie a erorilor
     
     Folosesc formule şi funcţii astfel încât să poată realiza  în mod efectiv şi eficient calcule complexe
     Se confruntă cu bazele de date şi le este teamă de  aplicaţie  
     Rulează interogari şi generează rapoarte cu încredere  producând astfel informaţii care ar necesita timp  semnificativ pentru a putea fi produse manual

     
     Au dificultăţi în administrarea email-urilor şi nu sunt  conştienţi de riscurile asociate cu securitatea online  
     Administează cu eficacitate email-urile, înţeleg  riscurile asociate şi păstează în siguranţă sistemul  organizaţiei

     
     

    Avantaje pentru companie

    Pentru angajator, certificatul ECDL confirmă faptul că potenţialii angajaţi au un nivel de cunoştinţe IT recunoscut, relevant şi măsurabil.
     
    Printre avantajele aduse de programul ECDL:
    • Conduce la creşterea productivităţii, adăugând un plus de competitivitate companiei
    • Confirmă faptul că un angajat sau un candidat pentru un post în cadrul companiei are cunoştinţe de bază în operarea computerului
    • Asigură o folosire eficientă a resurselor alocate instruirii personalului, în condiţiile stipulate de noul Cod al Muncii
    • Permite creşterea numărului de utilizatori care folosesc tehnologia informaţiei
    • Constituie o bază solidă de cunoştinţe pentru specializări ulterioare
    • Reprezintă o investiţie la fel de importantă ca investiţiile în hardware şi software, asigurând utilizarea eficientă a acestora
    • Fidelizează angajaţii
    • Reprezintă dovada competenţei în utilizarea computerului folosită cu succes atât la angajare, cât şi în programele de restructurare
    • Reprezintă o armonizare între nevoile angajatorilor şi abilităţile angajaţilor
    • Constituie o aliniere a companiei la standardele internaţionale privind forţa de muncă
    • Certificã acelaşi standard de competenţă indiferent de naţionalitate, rezidenţă, educaţie, vârstă sau sex.