O organizaţie nu mai poate fi competitivă acum fără a investi în tehnologie, iar computerul a devenit un instrument indispensabil pentru foarte mulţi angajaţi din cadrul unei companii.
Utilizarea eficientă a acestui instrument este esenţială pentru a creşte productivitatea companiei şi a maximiza profiturile.
Pentru o instituţie publică sau pentru o companie care doreşte ca angajaţii săi să fie mai performanţi şi mai eficienţi, ECDL reprezintă o investiţie bine făcută şi fiabilă:
- Angajaţii calificaţi permit organizaţiilor să utilizeze tehnologia mai eficace, conducând astfel la dezvoltarea productivităţii şi competitivităţii şi asigurând atingerea mai eficientă a obiectivelor operaţionale.
- Fără un obiectiv concret, perioadele de formare profesională pot fi definite astfel: absenţa angajatului, o vacanţă costisitoare, un stagiu de multe ori neplăcut sau steril, un certificat de multe ori inutil a cărui eficienţă este de multe ori greu de evaluat.
- Un certificat ECDL şi eficienţa sa sunt uşor de evaluat, iar costul ECDL este neglijabil în comparaţie cu structurile informatice utilizate.
- Atât potenţialii angajaţi, cât şi cei deja existenţi pot dovedi - având Permisul ECDL - că au cunoştinţe de operare pe computer. În plus, având angajaţi posesori ai certificatului, există garanţia că vor fi reduse pierderile de timp datorate lacunelor de cunoştinţe în domeniu şi a operării ineficiente a computerelor.
- Cu ECDL angajaţii dumneavoastră sunt mai mulțumiţi de rezultatele muncii lor, veţi constata scăderea cheltuielilor şi a numărului de apeluri pentru asistenţă, creşterea productivităţii, a responsabilităţii.
- Calitatea şi timpul necesar întocmirii documentelor sunt sensibil îmbunătăţite.
- Numeroase studii şi mărturii ale utilizatorilor atestă creşterea satisfacţiei şi eficienţei angajaţilor companiilor în utilizarea computerelor, după obţinerea Permisului ECDL.
Responsabilitate Socială Corporativă (CSR)
CSR reprezintă un concept larg care însumează toate contribuţiile unei afaceri la economie, societate şi mediu înconjurător. Acesta implică iniţiativele de voluntariat ale companiilor care merg dincolo de obligaţiile legale cu referire la responsabilitatea corporativă. CSR acoperă implementarea de practici de business de responsabilitate atât intern (în cadrul companiei) cât şi extern (în cadrul comunităţii, societăţii sau la nivelul unor state mai puţin dezvoltate). Ceea ce diferenţiează CSR de activităţile caritabile convenţionale este integrarea în strategia de afaceri mai largă a companiei.
Această politică de responsabilitate socială aduce beneficii directe atât companiilor cât și angajatorilor care participă la sistemele de CSR, precum și indivizilor și comunităților afectate în mod pozitiv de acestea. Inițiativele CSR de alfabetizare digitală au un impact pozitiv din ce în ce mai mare la nivel global.
Citiţi materialul informativ ECDL despre Responsabilitatea Socială Corporativă (CSR) şi alfabetizarea digitală.
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.
Accept